Vi sparar data i cookies, genom att använda våra tjänster godkänner du det. ⇒ läs mer om cookies

Vården i livets slutskede

Annons

Det är med sorg i hjärtat jag konstaterar att Köpings lasarett inte kan hantera människor i livets slutskede.

Man ser sällan till personalen när man kommer på besök, man förväntar sig att den svårt sjuke själv ska trycka på knappen för att få hjälp.

Anhöriga ställer frågor, men får sällan svar man ska återkomma för personen i fråga är på lunch, har gått hem etcetera.

Man kollar sina patienter för sällan, det har hänt att närstående inte underrättats förrän den anhöriga redan har gått bort.

Ska det vara så? Är detta beteende normalt förekommande?

Bli aldrig gammal och svårt sjuk och hamna på Köpings lasarett!

Ashmed

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv artikel

Har du något att säga?

Skriv en insändare

Skriv artikel
Annons
Annons